Bereikbaarheid

Campus Boomgaard, Campus Zenit en Talententhuis Turnhout bevinden zich in Turnhout, op ca. 5 km van elkaar verwijderd. De campussen zijn onderling vlot bereikbaar via de ring van Turnhout (van Miko tot Van Roey Automation). Ook zijn er vanuit heel wat gemeenten rechtstreekse busverbindingen tot aan de school en het internaat.

Campus Boomgaard

Boomgaardstraat 56
Tel. 014/47 05 10

Campus Zenit

de Merodelei 220
Tel. 014/47 14 40

Internaat (Talententhuis)

Graatakker 104
Tel. 014/40 21 80

Kom je met de fiets?

Kom je met de fiets naar school en ben je op zoek naar de veiligste route? Deze vind je op de digitale schoolroutekaart. Via deze kaart vind je de meest aanbevolen route naar onze school. De routes zijn niet altijd de kortste, maar wel de meest veilige. Bovendien lopen deze routes zoveel mogelijk via fietspaden, beveiligde kruispunten, fietsstraten of autoluwe straten. De digitale schoolroutekaart is een project van de gemeenten Beerse, Oud-Turnhout, Turnhout en Vosselaar in samenwerking met alle scholen.