Inschrijven

Inschrijven

Omwille van de coronamaatregelen willen we je vragen je intentie tot inschrijven kenbaar te maken via onze website. Je maakt hiervoor gebruik van onderstaand formulier. Voor verschillende studierichtingen hebben we een maximaal aantal leerlingen vastgelegd. Je vult dus best tijdig het formulier in. Indien je bijkomende vragen hebt of een persoonlijke afspraak op onze school wenst, kan je ons tevens telefonisch bereiken.

Wil je eerst toch nog even KENNISMAKEN? Klik hier!
  • Gebruik de officiële voornaam, zoals vermeld op uw identiteitskaart.
  • Gebruik de officiële achternaam, zoals vermeld op uw identiteitskaart.
  • Vul hier de gegevens in van één van de ouders (moeder, vader, voogd...).
  • Indien u zelf niet beschikt over een e-mailadres, noteert u hier het e-mailadres van de moeder, vader, voogd, contactpersoon...
  • Vul hier de gegevens in van één van de ouders (moeder, vader, voogd...). Indien u niet beschikt over bijkomende gegevens, kopieert u hier de gegevens van ouder 1.
  • Indien u zelf niet beschikt over een e-mailadres, noteert u hier het e-mailadres van de moeder, vader, voogd, contactpersoon...

Inschrijvingen schooljaar 2021-2022

Wens je voor schooljaar 2021-2022 in te schrijven voor 1A of 1B? Hou dan rekening met volgende inschrijvingsperiodes. Deze periodes zijn dezelfde voor alle Turnhoutse secundaire scholen.

  • maandag 15 maart 2021 tot vrijdag 2 april 2021: voorrangsperiode inschrijvingen broers en zussen en kinderen van personeel
  • vanaf zaterdag 24 april 2021: start inschrijvingen alle leerlingen

Je intentie tot inschrijven kan je via nevenstaand formulier kenbaar maken.

Stappenplan

STAP 1: Om je intentie tot inschrijven kenbaar te maken, vul je nevenstaand formulier in. Nadat je op de knop ‘verzenden’ hebt geklikt, krijg je een automatische bevestiging per e-mail.

Belangrijk: Indien je niet onmiddellijk een e-mailbevestiging ontvangt, neem je telefonisch contact op met de school.

STAP 2: Eén van onze medewerkers neemt zo spoedig mogelijk telefonisch contact met je op en zal eventuele verdere vragen beantwoorden. Indien gewenst maken we een individuele afspraak, zodanig dat je een bezoek kan brengen aan onze school.

STAP 3: Je krijgt een afspraak op onze school of we sturen je per post een onthaalbundel op met bijkomende informatie (eerste schooldag, bestelling boeken…) en vragen je om een aantal documenten terug te sturen naar onze school (akkoordverklaring schoolreglement, keuze levensbeschouwing…). De inschrijving is pas definitief van zodra het schoolreglement en het pedagogisch project ondertekend is en toegevoegd kan worden aan het leerlingendossier.

Volzetverklaringen 2020-2021

1B Talent campus Boomgaard: volzet (5 juli 2020, 16.40 u)
2B STEM-technieken: Elektriciteit-mechanica-hout: volzet (21 september 2020, 10.32 u)
2B Economie en organisatie: volzet (12 maart 2021, 16.00 u)
2B Maatschappij en welzijn: volzet (12 maart 2021, 16.00 u)
3B Hout: volzet (24 september 2020, 12.00 u)
3B Kantoor: volzet (26 augustus 2020, 10.25 u)
3B Voeding-verzorging: volzet (21 augustus 2020, 10.32 u)
3B Elektrische installaties: volzet (23 september 2020, 13.30 u)
4B Voeding-verzorging: volzet (4 juli 2020, 12.11 u)
4B Kantoor: volzet (17 maart 2021, 16.00 u)
4B Elektrische installaties: volzet (23 september 2020, 13.30 u)
5B Kantoor: volzet (28 augustus 2020, 11.36 u)
7B Kinderzorg: volzet (7 januari 2021, 9.09 u)
7B Thuis- en bejaardenzorg: volzet (7 januari 2021, 9.09 u)
7B Logistiek: volzet (7 januari 2021, 9.09 u)
7B Banketaannemer-traiteur: volzet (7 januari 2021, 9.09 u)

We bekijken in welke mate we bijkomende klassen kunnen voorzien. Indien je wenst geregistreerd te worden op onze wachtlijst vul je tevens nevenstaand formulier in.

Inschrijven tijdens het schooljaar

Om je beter van dienst te kunnen zijn, willen we je vragen vooraf een afspraak te maken en alvast onderstaande formulier in te vullen.

Onze openingsuren zijn als volgt:

– elke weekdag tussen 8.20 u. en 16.15 u.

– op woensdag tussen 8.20 u. en 11.55 u.

– op al onze infodagen en onze openschooldag

  • Gebruik de officiële voornaam, zoals vermeld op uw identiteitskaart.
  • Gebruik de officiële achternaam, zoals vermeld op uw identiteitskaart.
  • Vul hier de gegevens in van één van de ouders (moeder, vader, voogd...).
  • Indien u zelf niet beschikt over een e-mailadres, noteert u hier het e-mailadres van de moeder, vader, voogd, contactpersoon...
  • Vul hier de gegevens in van één van de ouders (moeder, vader, voogd...). Indien u niet beschikt over bijkomende gegevens, kopieert u hier de gegevens van ouder 1.
  • Indien u zelf niet beschikt over een e-mailadres, noteert u hier het e-mailadres van de moeder, vader, voogd, contactpersoon...

Inschrijven tijdens de schoolvakantie

– tot en met 5 juli tussen 10.00 u en 16.00 u (uitgezonderd op donderdag van 10.00 u tot 19.00 u)

– vanaf 16 augustus tussen 10.00 u en 16.00 u (uitgezonderd op donderdag van 10.00 u tot 19.00 u)

Nodige documenten bij inschrijven

Gelieve bij inschrijving volgende documenten mee te brengen:

– identiteitskaart (of ander identiteitsbewijs)

– kopie van het rapport (indien beschikbaar)

– BaSO-fiche of advies lagere school (bij een overstap van het 6de leerjaar naar het 1ste jaar secundair onderwijs)

– eindbeslissing vorige school (bij instroom vanuit een andere secundaire school)

– eventuele attesten (bv. hoogbegaafdheid, leerstoornis …)